Monday, May 17, 2010

Otakku Berkarat..




Hidup kini terase lebih bosan dan semakin bosan..
Sejak abis sekolah nie vocab aku pun dah 'haus'..haiz..pela nak jadi..nak tulis satu perengan pun amik masa lama..susahla kalau sambung belajar nanti... skang nie aku macam tak ade matlamat hidop dah sejak aku tersungkur di persimpangan jalan walaupun tak de gagal ( alhamdulilah ) tapi tanpa cita-cita hidup xbermakna jugakkan..laptop nie jela tempat aku meluahkan rase suka dan duka huhu..sejak ade broadband yang mak aku beli lagilah parah..siang malam hadap laptop je huahua...pasal cinta..aku tak sedia lagila nak beri komitmen tu..sejak frust dulu, aku nak sebut tiga perkataan tu pun susah...biarlah..bapak aku pun asik bebel jangan bercinta..jangan percaya lelaki..btulla tu..buat kusut otak aku yang dah sedia kusut nie je..

No comments:

Post a Comment